Feedback: Ny medarbejder-søgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Ejlertsen (Peter) 5. september 2023, 13:06
Jeg synes det nye system er så godt lavet, jeg nævnte blot at som ny klub skal jeg vente 6 timer på at få svar på min ansøgning, hvor at jeg ved den manuelle søgning allerede havde haft muligheden for at have 1 træner nu.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 5. september 2023, 13:09
FC Ejlertsen sagde:
Jeg synes det nye system er så godt lavet, jeg nævnte blot at som ny klub skal jeg vente 6 timer på at få svar på min ansøgning, hvor at jeg ved den manuelle søgning allerede havde haft muligheden for at have 1 træner nu.
Ja og nej. Fordi markedet er så støvsuget som det er, så det er svært at finde trænere ved den manuelle søgning. Chancen for at du ville finde en 20x20 eller 20x19 eller lignende, er meget lille.
Man kunne selvfølgelig finde andre som har fornuftige egenskaber, men problemet med den manuelle søgning var at folk hamstrede trænere, så få klubber sad med rigtig rigtig rigtig mange af de gode trænere. Nu bliver det lidt mere fair fordelt, man skal bare vente lidt. Men jo, for en ny startet klub er 6 timer ret længe at vente

FC Bello TK (Christian) 5. september 2023, 13:30
Det nye system skal nok komme op og køre. Ja det træls for klubber som ikke været her længe og ikke fået deres team op og køre men om 2-4 måneder begynder der være bedre og bedre der udesmiley
Jeg personlig heldig at har min træner team smiley

FirkløverFC (Frederik) 5. september 2023, 13:38
FC Apollyon sagde:
FC Ejlertsen sagde:
Jeg er lige kommet tilbage efter en lille pause, jeg leder selvfølgelig efter trænere før jeg henter talenter for 60m, men det tager 4 timer at få tilbudt personale som ikke har prangende tal. Det ligner jo det tager måneder før jeg har en træner stab og kan komme i gang med spillet igen. Den manuele søgning savner jeg lidt nu
Overdrivelse fremme forståelsen.
Det bør ikke tage så lang tid.

Men det kan godt tage et par dage at få en trænerstab på benen.
Man kan dog argumentere for, at man kan starte et sted og så arbejde sig op ad i takt med at man får bedre tilbud.

Måske lidt som man ville gøre i mange andre situationer, hvor det bedste ikke ligger lige for.
Det tager lang tid, et par dage er ikke nok, hvis du starter uden personale.

FirkløverFC (Frederik) 5. september 2023, 13:40
Med mindre du lige har lyst til at donere 200 kr. + til vman. smiley

Dynamo Dresden (Christoph Bendixen) 5. september 2023, 13:44
Synes 6 timer virker alt for voldsomt.
Især hvis de trænere der kommer ikke matcher ens krav.

Så der skal nok kigges ind i noget fleksibilitet af tiden.
Derudover kunne det være rart, man kunne sætte nogle enkelte krav fx. om det er en målmandstræner eller markspiller. Lidt ligesom ved rigtige job opslag.

der er et gængs punkt der hedder krav:
a
b
c

FirkløverFC (Frederik) 5. september 2023, 13:49
FC Kenzum sagde:
Synes 6 timer virker alt for voldsomt.
Især hvis de trænere der kommer ikke matcher ens krav.

Så der skal nok kigges ind i noget fleksibilitet af tiden.
Derudover kunne det være rart, man kunne sætte nogle enkelte krav fx. om det er en målmandstræner eller markspiller. Lidt ligesom ved rigtige job opslag.

der er et gængs punkt der hedder krav:
a
b
c
Jeg tror folk har ret i, at det personale der kommer vil blive bedre med tiden.
Lige nu er markedet jo totalt støvsuget, pga. folk (inklusive mig selv med 1 ekstra træner) lige har nappet lidt ekstra, fordi man var usikre på hvordan den nye løsning vil foregå. smiley

Cooldown er egentlig okay synes jeg.
Jeg kan godt forstå f.eks. FC Ejlertsen, der starter uden personale, at så er der LANGT til en stab. smiley Men det ved jeg ikke hvordan man skal kunne afhjælpe.

teammadrid (Anders Nielsen) 5. september 2023, 13:53
På mobil står deres egenskaber oven i hinanden, jeg ved ikke om det er her det skal nævnes eller om der skal laves en support sag?

Kalmarunion (Margrete den første) 5. september 2023, 13:54

Dette er ligesom "halo" i formel 1. Ikke så påskønnet i starten men er klart vejen at gå for et spil som vman.

Jeg synes dog, at man måske godt måtte lave flere personalesøgninger på én gang..

Kvart I Bold (Willemoes) 5. september 2023, 13:56
FirkløverFC sagde:
FC Kenzum sagde:
Synes 6 timer virker alt for voldsomt.
Især hvis de trænere der kommer ikke matcher ens krav.

Så der skal nok kigges ind i noget fleksibilitet af tiden.
Derudover kunne det være rart, man kunne sætte nogle enkelte krav fx. om det er en målmandstræner eller markspiller. Lidt ligesom ved rigtige job opslag.

der er et gængs punkt der hedder krav:
a
b
c
Jeg tror folk har ret i, at det personale der kommer vil blive bedre med tiden.
Lige nu er markedet jo totalt støvsuget, pga. folk (inklusive mig selv med 1 ekstra træner) lige har nappet lidt ekstra, fordi man var usikre på hvordan den nye løsning vil foregå. smiley

Cooldown er egentlig okay synes jeg.
Jeg kan godt forstå f.eks. FC Ejlertsen, der starter uden personale, at så er der LANGT til en stab. smiley Men det ved jeg ikke hvordan man skal kunne afhjælpe.
Det skulle være sådan jeg skulle kun byd på en af din trænere og så kan du lave lidt penge  på det
Besvar