Feedback: Ny medarbejder-søgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 5. september 2023, 09:17
En række fejl er blevet rettet.
Se dem her: https://www.virtualmanager.com/changelog

FC Seatown (Søby) 5. september 2023, 09:34
Jeg synes der mangler at man kan søge et minimum tal i en eller flere egenskaber i jobsøgningen. Det er ret irrelevant at få 4 muligheder, hvis de ikke er gode nok ift. det man selv kunne finde førhen og lever op til sine egne minimumskriterier - og det vil man da slet ikke bruge sine dyrebare credits på (i sær ikke de små klubber). Bliver alle trænere med 20 i markspillertræning så taget på et tidspunkt, så må den komme med det næsthøjeste bud 19 osv.

Thorshammer United (EPU) 5. september 2023, 10:21
FC Apollyon sagde:
En række fejl er blevet rettet.
Se dem her: https://www.virtualmanager.com/changelog
Det med talentspejdere virker fint nu uden trænere bortset fra det er godt nok er ringe talentspejdere der ansøger.

Med hensyn til de 20 vmanklip jeg har brugt på fejlagtige talentspejdereansøgere, er de tabt?

york (nigel worthington) 5. september 2023, 10:30
er det rigtigt at man får bedre trænere. ved at bruge v.man klip? det ser ikke sådan ud hos thorshammer
man kan ikke længere søge aldersrelateret?
hvorfor har træneren stadig en masse egenskaber han ikke bruger?
mange trænere er rent ud sagt ikke særligt gode, og mange klubber har brug for gode trænere her og nu
her kunne en mulighed for små klubber måske være hvis der var mulighed for at træne trænerne.
eller at alle kunne træne deres trænere,på anlæg der koster penge ligesom med spillerne.
der er mange muligheder, fint forsøg med at prøve noget anderledes, da det nu er lige for alle,
dog er kontrollen med hvad man får mistet.
ps hvilken glæde for en klub hvis man fik en træner der blev rigtig god, fordi man selv har trænet ham
fra han var 36 til eks 50 så fungerer han optimalt minimum et faktuelt år før han pensioneres
mvh york

Ac dragon IF (Robert) 5. september 2023, 10:35
york sagde:
er det rigtigt at man får bedre trænere. ved at bruge v.man klip? det ser ikke sådan ud hos thorshammer
man kan ikke længere søge aldersrelateret?
hvorfor har træneren stadig en masse egenskaber han ikke bruger?
mange trænere er rent ud sagt ikke særligt gode, og mange klubber har brug for gode trænere her og nu
her kunne en mulighed for små klubber måske være hvis der var mulighed for at træne trænerne.
eller at alle kunne træne deres trænere,på anlæg der koster penge ligesom med spillerne.
der er mange muligheder, fint forsøg med at prøve noget anderledes, da det nu er lige for alle,
dog er kontrollen med hvad man får mistet.
ps hvilken glæde for en klub hvis man fik en træner der blev rigtig god, fordi man selv har trænet ham
fra han var 36 til eks 50 så fungerer han optimalt minimum et faktuelt år før han pensioneres
mvh york
Nej man får ikke bedre trænere ved at bruge vmanklip, det går bare hurtigere.
Trænere og talentspejdere har egenskaber de ikke bruger, det er korrekt, men tænker at de en dag i fremtiden får et overhaul. Kan dog tage noget tid, da jeg tænker der er andre funktioner der også skal kigges på. Jeg ønsker f.eks. flere udvidelser på stadionsiden, der udelukkende booster seertallet.


Ac dragon IF (Robert) 5. september 2023, 10:56
Hej. Fik sendt endnu en søgning afsted (efter trænere) og det ser faktisk ikke så tosset ud. Generelt bedre end første søgning. De ''gode'' er bare generelt lidt for gamle, men tænker at efter flere spillere melder pension, kommer de vel løbende til, og det derved mest er i starten det er som det er nu.

Ændringer jeg kunne tænke mig at se:

1: Antallet af modtagende ansøgninger og tiden det tager:
Først vil jeg sige at det ser godt ud, af de tre forskellige (gratis) valgmuligheder har forskellig pris når det kommer til Credits og det giver også rigtig fin mening, at antallet af ansøgninger er forskellig.
Men tiden det tager at færdiggøre bør også være forskellig. Hvis man har tålmodighed til det, bør den dyreste, som også er den der bør tage længst tid, give flest resultater.

Jeg tænker det evt. kunne se sådan ud:

Online Annonce:
3 Ansøgere
3 timer
5.000 Credits

Avis Announce:
5 Ansøgere
4 timer
10.000 Credits

TV Kampagne:
7 Ansøgere
5 timer
15.000 Credits

På denne måde vil man, hvis man har tålmodigheden til det, få mest ud af at bruge de muligheder der tager længst tid og koster flest Credits.

Headhunter:
6 Ansøgere
30 minutter
10.000 Credits + 5 til 10 vman-klip (Skal heller ikke være billigere, fordi så vil nogle klubber måske hamstre gennem den funktion)

2: Ledelse: (lidt et sidespor)
Ledelse har stadig ingen funktion for hverken trænere eller talentspejdere. Ved godt det ikke har noget direkte at gøre med den nye medarbejder funktion, men da det stadig er en egenskab man visuelt kan se på siden, synes jeg den bør få en eller anden betydning.

3: Lønninger:
Hvis det ikke vil se for kejtet/småt ud, kan dagslønnen måske evt. vises på jobansøgningssiden. Evt. ved at holde musen over ''kontraktsum'', hvis det vil se bedre ud (give den en grøn tint eller grøn understregning for at vise det er en mulighed)

Købmanden (Jan Smør) 5. september 2023, 11:19
Jeg håber, at såfremt spiller-profilbillederne ændres, at de samme hårpragter og grimasser stadig vil være med i spillet, bare med forbedret kvalitet - for mig har det en stor del af charmen, men de atypiske frisurer og ansigtsudtryk.

Tak for det gode arbejde Liam smiley

Kvart I Bold (Willemoes) 5. september 2023, 12:19
Det er en ommer .

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 5. september 2023, 12:20
Thorshammer United sagde:
FC Apollyon sagde:
En række fejl er blevet rettet.
Se dem her: https://www.virtualmanager.com/changelog
Det med talentspejdere virker fint nu uden trænere bortset fra det er godt nok er ringe talentspejdere der ansøger.

Med hensyn til de 20 vmanklip jeg har brugt på fejlagtige talentspejdereansøgere, er de tabt?
Skriv en support-besked.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 5. september 2023, 12:21
york sagde:
er det rigtigt at man får bedre trænere. ved at bruge v.man klip? det ser ikke sådan ud hos thorshammer
man kan ikke længere søge aldersrelateret?
hvorfor har træneren stadig en masse egenskaber han ikke bruger?
mange trænere er rent ud sagt ikke særligt gode, og mange klubber har brug for gode trænere her og nu
her kunne en mulighed for små klubber måske være hvis der var mulighed for at træne trænerne.
eller at alle kunne træne deres trænere,på anlæg der koster penge ligesom med spillerne.
der er mange muligheder, fint forsøg med at prøve noget anderledes, da det nu er lige for alle,
dog er kontrollen med hvad man får mistet.
ps hvilken glæde for en klub hvis man fik en træner der blev rigtig god, fordi man selv har trænet ham
fra han var 36 til eks 50 så fungerer han optimalt minimum et faktuelt år før han pensioneres
mvh york
Der kommer ikke bedre trænere ved de forskellige muligheder.
Der kommer flere at vælge i mellem og derved er der øgede chancer for at en af dem er bedre.
Besvar