Feedback: Ny medarbejder-søgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Wacker Innsbruck (Wacker) 5. september 2023, 15:40
Hvad siger folk til et loft på personale?

Der er ingen grund til at have 10+ trænere med 20x20 når så mange mangler. Personale klubber kan vel bare fortsætte med at hamstre, så ændrer det ikke noget alligevel.

Har søgt i mange måneder efter trænere og ikke fundet en eneste, så krydser fingre for jeg i den nye søgemaskine bare får 1-2 jeg kan brugesmiley bruger 20x19 fordi markedet er støvsuget af nogle klubber.

Ac dragon IF (Robert) 5. september 2023, 15:43
FC Wacker Innsbruck sagde:
Hvad siger folk til et loft på personale?

Der er ingen grund til at have 10+ trænere med 20x20 når så mange mangler. Personale klubber kan vel bare fortsætte med at hamstre, så ændrer det ikke noget alligevel.

Har søgt i mange måneder efter trænere og ikke fundet en eneste, så krydser fingre for jeg i den nye søgemaskine bare får 1-2 jeg kan brugesmiley bruger 20x19 fordi markedet er støvsuget af nogle klubber.
Jeg bruger selv 13 styks (nogle specifikt til senior-only) og kunne endda godt have brug for flere når mine spillere begynder at få maxet deres stats ud. Hvis der ikke var et statsloft, ville jeg have det fint med eksempelvis 10 trænere, men sådan som det er nu, synes jeg også er ok. Med tiden burde der jo komme flere trænere, da hamstring ikke længere er en mulighed, eller i hvert fald meget sværere.

Roma forever (Totti) 5. september 2023, 15:51
har brugt omkring 100 klip, og kun fået dårlige træner, så det kommer til at tage tid

FC Wacker Innsbruck (Wacker) 5. september 2023, 15:56
Ac dragon IF sagde:
FC Wacker Innsbruck sagde:
Hvad siger folk til et loft på personale?

Der er ingen grund til at have 10+ trænere med 20x20 når så mange mangler. Personale klubber kan vel bare fortsætte med at hamstre, så ændrer det ikke noget alligevel.

Har søgt i mange måneder efter trænere og ikke fundet en eneste, så krydser fingre for jeg i den nye søgemaskine bare får 1-2 jeg kan brugesmiley bruger 20x19 fordi markedet er støvsuget af nogle klubber.
Jeg bruger selv 13 styks (nogle specifikt til senior-only) og kunne endda godt have brug for flere når mine spillere begynder at få maxet deres stats ud. Hvis der ikke var et statsloft, ville jeg have det fint med eksempelvis 10 trænere, men sådan som det er nu, synes jeg også er ok. Med tiden burde der jo komme flere trænere, da hamstring ikke længere er en mulighed, eller i hvert fald meget sværere.
Kan godt forstå at det nogle gange er et problem når der er statsloft, men jeg har ikke haft over 7 trænere og der har jeg uden problemer kunne træne uden at ramme statsloftet - jeg er vel bare for nærig til smide så mange credits i træneresmiley

Det var også bare et forslagsmiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 5. september 2023, 15:57
Roma forever sagde:
har brugt omkring 100 klip, og kun fået dårlige træner, så det kommer til at tage tid
Der er heller ikke mange gode trænere på markedet da stort set alt er støvsuget, så det kommer til at tage lidt tid før man får nogle gode ansøgere

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 5. september 2023, 15:58
Guardian FC sagde:
Nu har jeg efterhånden en del trænere, som jeg har fået samlet gennem jobsøgning. Når jeg ikke er interesseret i at ansætte nogle af dem, er det så ikke muligt at slette dem. For mig at se er der kun en rubrik, hvis man ønsker at ansætte, eller er der kun at vente på de udløber ved en given dato ?
Venlig hilsen Berg
Guardian FC
Jeg tror, uden at vide det, at ansøgningerne forsvinder når de 24 timer er udløbet.

Al Kharid Warriors (Prince Ali) 5. september 2023, 16:43
Jeg kunne godt tænke mig (1), at det blev tydelig fra forsiden af jobansøgninger og der er tale om trænere eller spejdere. Jeg glemte i tiden mellem jeg søgte efter trænere, om jeg ville få tilbudt trænere eller spejdere.
> Mulig løsning: skriv træner eller spejder ved Jobansøgninger. f.eks. Jobansøgninger: træner el. jobansøgninger: spejder.

(2), at dagsløn stod under kontraktsum så det er synligt uden at man behøver, at åbne hverenkelt ansøgning.

Slutteligt kunne det være en idé til et money-sink, at man kunne opgradere sin HR-afdeling ligesom man kan opgradere lægestab og træningsanlæg. Jeg forestiller mig et one-time beløb hver gang som bliver eksponentielt dyrere. Jo flere penge man bruger på at forbedre sin stab, jo kortere cool-down, og bedre stats på ansøgere.

Loyals (VMEnhancer) 5. september 2023, 16:57
Al Kharid Warriors sagde:
Jeg kunne godt tænke mig (1), at det blev tydelig fra forsiden af jobansøgninger og der er tale om trænere eller spejdere. Jeg glemte i tiden mellem jeg søgte efter trænere, om jeg ville få tilbudt trænere eller spejdere.
> Mulig løsning: skriv træner eller spejder ved Jobansøgninger. f.eks. Jobansøgninger: træner el. jobansøgninger: spejder.

(2), at dagsløn stod under kontraktsum så det er synligt uden at man behøver, at åbne hverenkelt ansøgning.

Slutteligt kunne det være en idé til et money-sink, at man kunne opgradere sin HR-afdeling ligesom man kan opgradere lægestab og træningsanlæg. Jeg forestiller mig et one-time beløb hver gang som bliver eksponentielt dyrere. Jo flere penge man bruger på at forbedre sin stab, jo kortere cool-down, og bedre stats på ansøgere.
1’eren er der. Det står lige før alderen.

Forza Anarchy (Don Corleone) 5. september 2023, 17:03
Det her problem kan kun blive løst, hvis man sætter et loft på antallet af trænere med tilbagevirkende kraft.

1 klub kan max have 8 trænere. Dette vil også tvinge managers til at træffe nogle valg om hvilken typens klub man ønsker at drive.
Skal man være en talentfabrik med et stjerne ungdomshold. Vil man hellere have fokus på førsteholdet og derved have god førsteholdstrænere, hvilket kræver man køber spillerne lidt ældre. Eller vil man begge dele men er nødt til at gå lidt på kompromis med kvaliteten på begge hold.

Det kan også være man starter ud som talentfabrik, men ønsker at bygge videre på talenterne og derfor er nødt til at udskifte i trænerstaben løbende efterhånden som holdet udvikler sig.

Loft på antallet af trænere er vejen frem. Det har marked har været ureguleret i så lang en periode at det ikke kan optimeres uden indgriben i antallet til hver klub

FirkløverFC (Frederik) 5. september 2023, 17:04
Hvorfor straffe dem der har gjort en indsats for at finde personale?
Besvar