Feedback: Ny medarbejder-søgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

Ac dragon IF (Robert) 5. september 2023, 13:56
Jeg synes mine forslag på side 4 kunne være en mulighed.

FirkløverFC (Frederik) 5. september 2023, 13:58
Kvart I Bold sagde:
FirkløverFC sagde:
FC Kenzum sagde:
Synes 6 timer virker alt for voldsomt.
Især hvis de trænere der kommer ikke matcher ens krav.

Så der skal nok kigges ind i noget fleksibilitet af tiden.
Derudover kunne det være rart, man kunne sætte nogle enkelte krav fx. om det er en målmandstræner eller markspiller. Lidt ligesom ved rigtige job opslag.

der er et gængs punkt der hedder krav:
a
b
c
Jeg tror folk har ret i, at det personale der kommer vil blive bedre med tiden.
Lige nu er markedet jo totalt støvsuget, pga. folk (inklusive mig selv med 1 ekstra træner) lige har nappet lidt ekstra, fordi man var usikre på hvordan den nye løsning vil foregå. smiley

Cooldown er egentlig okay synes jeg.
Jeg kan godt forstå f.eks. FC Ejlertsen, der starter uden personale, at så er der LANGT til en stab. smiley Men det ved jeg ikke hvordan man skal kunne afhjælpe.
Det skulle være sådan jeg skulle kun byd på en af din trænere og så kan du lave lidt penge  på det
Måske.
Det vil også bare betyde at de rigeste klubber har mest personale.

FirkløverFC (Frederik) 5. september 2023, 13:59
Ac dragon IF sagde:
Jeg synes mine forslag på side 4 kunne være en mulighed.
Jep, enig.
Og ligesom Kalmaunionen siger, kunne man måske godt køre flere kampagner, så man både laver tv-reklamer og avisopslag samtidig.

Kalmarunion (Margrete den første) 5. september 2023, 14:01
FirkløverFC sagde:
Kvart I Bold sagde:
FirkløverFC sagde:
FC Kenzum sagde:
Synes 6 timer virker alt for voldsomt.
Især hvis de trænere der kommer ikke matcher ens krav.

Så der skal nok kigges ind i noget fleksibilitet af tiden.
Derudover kunne det være rart, man kunne sætte nogle enkelte krav fx. om det er en målmandstræner eller markspiller. Lidt ligesom ved rigtige job opslag.

der er et gængs punkt der hedder krav:
a
b
c
Jeg tror folk har ret i, at det personale der kommer vil blive bedre med tiden.
Lige nu er markedet jo totalt støvsuget, pga. folk (inklusive mig selv med 1 ekstra træner) lige har nappet lidt ekstra, fordi man var usikre på hvordan den nye løsning vil foregå. smiley

Cooldown er egentlig okay synes jeg.
Jeg kan godt forstå f.eks. FC Ejlertsen, der starter uden personale, at så er der LANGT til en stab. smiley Men det ved jeg ikke hvordan man skal kunne afhjælpe.
Det skulle være sådan jeg skulle kun byd på en af din trænere og så kan du lave lidt penge  på det
Måske.
Det vil også bare betyde at de rigeste klubber har mest personale.
Det er måske heller ikke helt med hensyn på FC Ejlertsen at personalesøgningen er implementeret, hvor en klub som har over 100 mil (måske) skal re-etablere trænerstablen? Måske er det med henblik på mindre klubber som skal stille og roligt igang - eller for klubber som er etableret som bare laver "automatisk" personalesøgning hver dag for at finde de perfekte 20x20 trænere?

Jeg byder det velkomment - nu smutter jeg tilbage til specialeskrivningen smiley

FirkløverFC (Frederik) 5. september 2023, 14:04
Jeg svarer lige her, fordi jeg synes "Citer" funktionen er absurd irriterende.

Du har helt ret @Kalmarunion, men det kan også være noget der måske kan gøre at klubber som har holdt pause, ikke lige har motivationen til at starte op igen. smiley
Så derfor dit forslag med at køre flere kampagner, eventuelt med begrænsninger så man ikke kan køre 2 tv-annoncer samtidig, synes jeg er super fint. smiley
Så kan man som tilbagevendende klub vælge og sætte 3-4 annoncer i gang samtidig.

FC Ejlertsen (Peter) 5. september 2023, 14:14
Jeg er helt enig i at det kunne være fedt med muligheden for at have flere søgninger i gang samtidig. Og selvfølgelig skal spillet ikke designes efter de klubber der vender tilbage med 100m og en lyst til at træne talenter

FirkløverFC (Frederik) 5. september 2023, 14:27
Men det skader ikke, at det er overskueligt at vende tilbage, det er trods alt ret normalt at klubber holder pauser, og starter op igen. smiley

Antalyaspor (--) 5. september 2023, 15:02
Man får lidt et billede af at det er topklubberne med mest personale, der er mest skeptisk ift. det nye tiltag.
Men jeg tror man er nødt til at se det i et større perspektiv - jeg tror det her bliver rigtig godt på den lange bane.
Jeg ved ikke hvad der ligger til grund for at man har så mange trænere som mange klubber har - jeg kan som sagt også være ligeglad, fordi jeg er ikke et sted i spillet endnu, hvor det giver mening at bruge trænere - men jeg kan da godt se at det nok vil kræve ret meget arbejde at finde f.eks. 20 nye trænere som storklub, og selvfølgelig kan jeg da godt sætte mig ind i at det er irriterende. smiley

Loyals (VMEnhancer) 5. september 2023, 15:28
Trænere søger spejderjobs.
Burde man ikke skjule de egenskaber som er irrelevante for stillingen i oversigten?

Guardian FC (Hr Berg) 5. september 2023, 15:34
Nu har jeg efterhånden en del trænere, som jeg har fået samlet gennem jobsøgning. Når jeg ikke er interesseret i at ansætte nogle af dem, er det så ikke muligt at slette dem. For mig at se er der kun en rubrik, hvis man ønsker at ansætte, eller er der kun at vente på de udløber ved en given dato ?
Venlig hilsen Berg
Guardian FC
Besvar